Doprava a platba zboží

 Vyzvednutí na pobočce Racelife - Lounských 848/1, 14000, Praha 4

Doprava: 0 Kč

Platba kartou nebo hotově na prodejně: 0 Kč

Platba předem na bankovní účet: 0 Kč


 DPD Kurýr – Česká republika

Doprava: 85 Kč (při celkové částce nad 2000 Kč vč. DPH = doprava 0 Kč)

Dobírka: 25 Kč (při celkové částce nad 2000 Kč vč. DPH = dobírka 0 Kč)

Platba předem na bankovní účet: 0 Kč


 DPD Point Pobočka - Česká republika

Doprava: 65 Kč (při celkové částce nad 2000 Kč vč. DPH = doprava 0 Kč)

Dobírka: 20 Kč (při celkové částce nad 2000 Kč vč. DPH = dobírka 0 Kč)

Platba předem na bankovní účet: 0 Kč


 DPD Kurýr - Slovenská republika

Doprava: 210 Kč

Dobírka: 40 Kč 

Platba předem na bankovní účet – 0 Kč


 Ostatní země Evropské Unie

Doprava: 400 Kč 



Při využití dopravy přes DPD společnost garantuje:

  • Doručení do druhého pracovního dne
  • Oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem
  • Interaktivní SMS nebo e-mail s 3 hodinovým upřesněním času doručení v den doručení
  • Možnost změnit den doručení odpovědí na SMS nebo e-mail
  • Večerní doručení v Praze, Brně a Ostravě od 17 do 20 hodin
  • V případě neúspěšného doručení zanechá kurýr na místě Oznámení o neúspěšném pokusu o
  • Doručení (tato informace bude také zaslána emailem)
  • Prostřednictvím www.chcisvujbalik.cz lze změnit termín nebo adresu následujícího doručení
  • Více informací naleznete na www.dpd.cz a spolehlivost.dpd.cz

Svoji zásilku můžete sledovat na: https://www.dpd.com/tracking/


Převzetí a reklamace zboží

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

Informace při přebírání zásilky

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit odesílateli do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Zpět na úvodní stránku